Iste'molchilar huquqlarini himoya qilish agentligiga eng ko‘p kommunal soha bo‘yicha murojaat qilingan
Iste'molchilar huquqlarini himoya qilish agentligiga eng ko‘p kommunal xizmatlar yuzasidan murojaat qilingan. Bu haqda AOKAda agentlik axborot xizmati rahbari Mohruxsor Tog‘ayeva ishtirokida bo‘lib o‘tgan brifingda aytib o‘tildi.
Qayd etilishicha, agentlikka kelib tushgan 21 mingga yaqin ariza, shikoyat va taklifning 51 foizi uy-joy kommunal, transport xizmatlariga to‘g‘ri kelsa, 22 foizi savdo va umumiy ovqatlanish xizmatlari, 15 foizi aloqa, moliya va ijtimoiy xizmatlar hamda 11 foizi reklama munosabatlari va boshqa masalalarga to‘g‘ri keladi.
Ko‘rib chiqilgan murojaatlarning 79 foizi qanoatlantirilgan, 18 foiziga tegishli tushuntirish berilgan va 3 foizi vakolatli idoralarga yuborilgan.
O‘rganishlar davomida iste'molchilarga yetkazilgan zarar miqdori 136,9 milliard so‘mni tashkil etishi aniqlangan. Bugungi kunga qadar iste'molchilar foydasiga 86,5 milliard so‘m mablag‘ (aniqlangan mablag‘ning 63,1 foizi) qayta hisob-kitob qilinishiga erishilgan.
Mavzuga oid
23:15 / 05.09.2024
Poyezdlar to‘xtab turganida ham konditsioner o‘chmaydigan bo‘ladi - O‘TYY rahbari
08:47 / 23.08.2024
Iste’molchilarga suv ta’minoti xizmatlari ko‘rsatish qoidalariga o‘zgartirish kiritildi
13:09 / 21.08.2024
Mijozlardan 1,3 mlrd so‘m ortiqcha to‘lov undirgan temiryo‘lchilarga chora ko‘rildi
15:45 / 16.08.2024