BMW кўп йиллик логотипини ўзгартирди
Германиянинг BMW компанияси узоқ йиллар ичида биринчи марта ўз логотипини ўзгартирди.
Компаниянинг ҳозирги логотипи 1997 йилдан бери қўллаб келинган. BMW’да таъкидланишича, у аллақачон эскириб қолган. Янги эмблема “рақамли аср”да яшаётган янги авлоднинг маркага эътиборини тортиши керак. Логотипни ишлаб чиққанларнинг фикрича, у мижозларни бой тарих ва кенг моделлар қаторига эга брендни ўзи учун қайтадан очишга ундайди.
Янги логотипда унинг асосий қисми – ўртадаги кўк ва оқ рангдаги секторлар сақланиб қолган. Айланувчи парракларни билдирувчи бу элементлар BMW’нинг бир вақтлар авиасозлик компанияси бўлганига ишора ҳисобланади.
“Икки ўлчовли” логотипнинг янги элементи ретро-стилдаги шрифт ҳисобланади. Бундан ташқари, логотипнинг қора ташқи айланаси шаффофга айланган. Шу тариқа янги логотипда ташқи айлана автомобил рангида бўлади.
BMW’нинг янги логотипи биринчи бўлиб i4 моделида қўлланади. Ушбу машинанинг серияли ишлаб чиқарилувчи версияси 2021 йилда пайдо бўлади.
Мавзуга оид
22:19 / 18.10.2024
BMW автомобиллари янги кўринишда ишлаб чиқарилади
20:36 / 03.09.2024
BMW компанияси 140 мингдан ортиқ электрокарини чақириб олади
23:08 / 22.08.2024
BMW биринчи марта Европада электромобиллар савдоси бўйича Tesla’дан ўзиб кетди
19:50 / 20.08.2024