Durov Telegram’dagi rasmiy reklamalarni o‘chirish pulli bo‘lishini e'lon qildi
Uning so‘zlariga ko‘ra, ushbu funksiya unchalik qimmat bo‘lmagan obuna shaklida rasmiylashtiriladi.
Noyabrda Telegram’dagi rasmiy reklamalarni o‘chirishning pulli funksiyasi ishga tushadi, deb ma'lum qildi messenjer asoschisi Pavel Durov.
Uning so‘zlariga ko‘ra, ushbu funksiya unchalik qimmat bo‘lmagan obuna shaklida rasmiylashtiriladi.
Durovning qayd etishicha, ayrim foydalanuvchilar o‘z kanallaridagi reklama e'lonlarini "o‘chirib qo‘yish"ni istaydi. Hozirda messenjer ma'muriyati bu opsiyaning iqtisodiy shartlarini ko‘rib chiqmoqda.
26 oktyabr kuni tarmoq asoschisi Pavel Durov endilikda o‘quvchilarga xalaqit bermaydigan ko‘rinishda reklamalar berib borilishini e'lon qilgandi.
Ma'lumot berilishicha, reklama xabarlarining uzunligi 160 ta belgidan oshmaydi, ularda fotosuratlar va boshqa saytlarga havolalar bo‘lmaydi. Reklama kanaldagi barcha yangi xabarlar ko‘rib bo‘linganidan keyin paydo bo‘ladi. 5 noyabrga o‘tar kechasi shunday reklamaning birinchisi paydo bo‘ldi.
Mavzuga oid
12:02 / 09.01.2025
«Xavf bo‘lmay turganda erkinlikni qo‘llab-quvvatlayman, deyish oson» - Durov Tsukerbergning bayonoti haqida
09:38 / 09.01.2025
Telegram AQShga foydalanuvchilar ma’lumotini ommaviy ravishda berishni boshladi
20:56 / 31.12.2024
Pavel Durov rus media kanallariga Yevropa Ittifoqi sanksiya kiritganini tan oldi
21:30 / 30.12.2024